Plesalka, koreografinja in umetniški vodja Kjara’s Dance Project Kjara Starič Wurst, ki je v našo zavest vtisnila že tri čudovite plesne zgodbe, je tokrat s še dvema izvrstnima koreografoma Rosano Hribar in Lotemom Regevom, ponovno ponudila izjemno zgodbo, četrto plesno poezijo z naslovom Triptih.

Triptih je ugledal luč v Linhartovi dvorani in ponudil izjemno zanimiv vpogled v koreografije in glave treh koreografov, ki so vprašanje o identiteti ponesli v popolnoma različne smeri in plesne stile. Posebej za to predstavo in prvič sploh, je bila na odru združena mednarodna zasedba mladih plesalcev iz Slovenije in Italije. S pogledom na oder smo doživeli poetično in pristno zgodbo.

Polna dvorana Cankarjeva doma je bila sprva prežeta s skrivnostno energijo plesalcev, ki so s tremi čustvenimi interpretacijami odkrivali in raziskovali motiv identitete, zatem pa nas je zalil val pozitivnih emocij in odkritega navdušenja. Predstava se je dotaknila gledalcev in jih več kot navdušila.

“Zelo sem ganjena, da je bila dvorana spet nabito polna in predstava tako odlično sprejeta. Zagotovo lahko rečem, da imamo najboljše občinstvo na svetu, tako toplo in radodarno. Brez njihove podpore nas res ne bi bilo. Prav tako sem zelo hvaležna za sodelovanje z Rosano Hribar, ki jo zelo cenim in je s plesalci ustvarila odlično koreografijo in za obisk ter delo Lotem Regeva. Skozi to sodelovanje so imeli plesalci odlično priložnost za rast, kar se je tudi videlo na odru. Plesalci so postali zreli in raznovrstni in moram poudariti kako izvrstni in posebni so. So neverjetno profesionalni, garaški, predani kljub težkim pogojem in čutim se počaščeno, da lahko delam z njimi. Prav tako hvala Almini Durakoviž za odlične kostume in Ranu Bagno za glasbo. Vsi smo skozi vse te projekte povezani na poseben način in upam, da bomo skupaj naredili še veliko predstav,” je po predstavi vidno ganjena povedala Kjara.

Na zadnji fotografiji je Kjara Starič Wurst, umetniški vodja Kjara's Dance Project z možem Christopherjem in mamo Darinko.

Foto: Christopher Wurst in Marko Vavpotič